close

Truly Madly Deeply
原唱者:Savage Garden
發行年:1997

I'll be your dream
(我會成為妳的夢想)

I'll be your wish I'll be your fantasy
(我會成為你的願望,我會成為你的幻想)

I'll be your hope I'll be your love
(我會成為你的希望 我會成為你的愛)

 

Be everything that you need
(成為你需要的一切)

I'll love you more with every breath
(每一次呼吸我都會更愛你)

 

Truly, madly, deeply do
(真正地、瘋狂地、深深地…(愛著妳))

I will be strong I will be faithful
(我會堅強 我會忠誠(堅貞))

'cause I'm counting on A new beginning
(因為 我指望著一個新的起點)

A reason for living
(一個活著的理由)

A deeper meaning, yeah
(更深層次的意思,是的...)

I want to stand with you on a mountain
(我想要和妳一起站在山頂上)

I want to bathe with you in the sea
(我想要和妳一起在大海中沐浴)

I want to lay like this forever
(我想永遠像此刻這樣躺著
)

Until the sky falls down on me
( 直到天空崩落在我身上 )

And when the stars are shining brightly in the velvet sky,
(而當星星在天鵝絨般的天空中閃閃發光之時)

I'll make a wish send it to heaven
(我將許願寄向天堂)

Then make you want to cry
(而後
妳應會感動到想哭吧)

The tears of joy for all the pleasure and the certainty
(那將是為所有的快樂和確定性而流下的喜悅淚水)

 

That we're surrounded by the comfort and protection of The highest powers In lonely hours
(在孤獨的時刻,我們被最高權力的舒適和保護包圍著)

 

The tears devour you
(眼淚吞噬了妳)

I want to stand with you on a mountain
(我想要和妳一起站在山頂上)

I want to bathe with you in the sea
(我想要和妳一起在大海中沐浴)

I want to lay like this forever
(我想永遠像此刻這般躺著)

Until the sky falls down on me
(直到天空崩落在我身)

Oh can you see it baby?

(哦,你能看到它嗎寶貝?)

You don't have to close your eyes
(你不用閉上眼睛)

'Cause it's standing right before you
(因為它就在妳面前)

All that you need will surely come
(你所需要的一定都會到來)

 

I'll be your dream I'll be your wish
(我會成為妳的夢想,我會成為妳的希望)

 

I'll be your fantasy
(我會成為妳的幻想)

 

I'll be your hope I'll be your love
(我會成為妳的希望 我會成為妳的愛)

 

Be everything that you need
(成為妳所需要的一切)

I'll love you more with every breath Truly, madly, deeply do
( 每一次呼吸我都會更加深深的愛妳真的,瘋狂,深深地 )

 

Repeat*2

I want to stand with you on a mountain
(我想要和妳一起站在山頂上)

I want to bathe with you in the sea
(我想要和妳一起在大海中沐浴)

I want to lay like this forever
(我想永遠像此刻這般躺著)

Until the sky falls down on me
(直到天空崩落在我身)

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Savage Garden Truly Madly Deeply
    全站熱搜

    Ray 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()